Sidevisninger i alt

lørdag den 23. april 2011

Årets påskekager

Nu er påskekagerne spist! Og det er godt, for det var meningen! Men som en anden reinkarnation genopstår de her for en stund.

Må jeg præsentere først den med de tykke påskeharer, mit spæde forsøg på at lave, hvad der skulle ligne vintergækker og så hypet op med lidt blomster og en rede med æg....

Bare en anden vinkel ....
Og nå, ja - husk at se tingene lidt fra oven ....
Her er så den anden - det er sørme tykke kyllinger med alt for store næb. Igen spiced op med lidt glade farver .... den her fondant kiksede lidt for mig, så jeg var nødt til at dække den pænt meget til med pynt, så man ikke så fejlene alt for meget ... tra la la la ....
Blomster kan man aldrig få for mange af ....

Og inden under al glamouren viste kagerne sig ikke kun at være de rene distanceblændere.... der gemte sig lutter gode sager med lime-mousse, rabarber, skovbær og chokolade -to kager rakte rigeligt til 25 mennesker oven på en stor frokost.
TAK til min bonusfamilie for som sædvanligt at lægge hus og drikkevarer til en supersjov fest .... aldrig er jeg vågnet med så mange hævede poser under øjnene!
Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...