Sidevisninger i alt

mandag den 29. august 2011

Udsalg hos Gabrielles

Jeg gør som regeringen siger - bruger penge! På totalt unødvendige tøseting, som man ikke kan leve uden!
Så idag kom posten med en pakke fra en netbutik, jeg ikke tidligere har handlet hos. Den hedder gabrielles.dk og har i øjeblikket en masse mærkevarer indenfor køkken og bolig-tilbehør på tilbud. Du kan jo lige kigge forbi for at se om der er ting, du også bare må eje:-)


Her er ting til køkken og bageudstyr - bl.a. to af de fine muffinsformesæt, og en æske med små "sandkage-forme", en serviet til brødkurven, et fint viskestykke som vist mest er til pynt, et lækkert Lene Bjerre bloklys i rødt, en dejlig håndcreme, som vil pynte på gæstetoilettet, en æske med fine til-og-fra-kort, en bordløber fra Lene Bjerre, som jeg synes sagtens kan  gøre det ud for en dug, en kær oval billedramme med "perler" og et par tøsede knage som kongekroner - jeg forestiller mig, jeg kan hænge halskæder på dem i soveværelset:-)

Her er varer for 480 kr, og der var fri porto, så det synes jeg er helt ok. Det meste var til næsten halv pris. Jeg er ofte for nærig til at købe de dyre bloklys og muffinsforme, men til de her priser synes jeg det er ok. Når der hverken er fødselsdag eller jul i sigte, kan man blive nødt til at give gaver til sig selv!


Print denne artikel

1 kommentar:

  1. Åh der er da bare ikke noget bedre end at forkæle sig selv - og netshopping er jo desværre så dejlig nemt... Jeg må tjekke siden ud ved lejlighed! Kender du disse her: http://www.cutedesign.dk/shop/frontpage.html og http://www.aura4laura.dk - dem er jeg ret vilde med :)

    Tak for din dejlige mail - jeg besvarer den senere. Lige nu skal jeg pleje min snotnæse og feber :(

    Rigtig god aften!

    /G.

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...