Sidevisninger i alt

søndag den 25. september 2011

Taboulleh af kål - IGEN inkl. variation

Gode ting tåler sagtens at blive gentaget! Så må lige fortælle, at i går stod den igen på denne her kålsalat. Denne gang kørte jeg blomkål og broccoli i minihakkeren, så det blev lige så findelt som couscous, og det fungerede supergodt.

Sundhed i en skål - den er bare så god til næsten alt andet .... den kommer helt sikkert på menuen mange gange i løbet af vinteren.


I dag tilføjede jeg også rød og grøn peber ..... jeg synes den smagte som sidst, men jo kun et plus at få endnu flere grøntsager ind i den ...


Det er altid godt at se tingene fra oven ..... smuk søndag til jer alle. Solen titter frem oven over skydækket, og om lidt skal jeg til brunch med tre af veninderne.
Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Fantastisk! Jeg har lige fået en god ide til at anvende nogle af de grønsager, jeg har liggende i køleskabet :-)

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...