Sidevisninger i alt

mandag den 3. oktober 2011

Cupcakes på et fint fad:-)

At tænke sig - i går til 4 års fødselsdagen blev kaffe og kage indtaget i haven, og vi sad ude til kl 18 med bare arme og kun lige et lille sjal over skuldrene til frossenpindende:-) Og i dag blev lyset så slukket ude i den store verden, og vi må nok indstille os på efterår. Men efterår har nu bestemt også sin egen charme ....nu skal der for alvor gang i stearinlysene.


Mine medbragte cupcakes blev serveret på det her vildt flotte fad, som jeg truede min veninde med at smugle med hjem til mig selv. Desværre var det for stort til at snige det ned  håndtasken, så jeg må nok bare se i øjnene at jeg fortsat er lettere misundelig. 

Må I alle nyde jeres uge
Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Skønt fad OG skønne cupcakes - mmm! Her har det været sommer det meste af eftermiddagen, meeen nu er lyset slukket igen, og jeg tror, efteråret skubber på nu.

    SvarSlet
  2. Hej Piskeriset - tak:-) Ja jeg synes det lyder som om alle folk var ude at nyde det i går velvidende at det var den sidste rigtige sol-dag meget længe:-)

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...