Sidevisninger i alt

lørdag den 17. marts 2012

En trøje tar' form ...

Tante Sød har en periode, hvor hun ikke har lyst til at stå ret meget i køkkenet - her blir brugt mere garn end gryder i øjeblikket. Og weekenden skal osse gå med overnattende lille veninde, som kommer om lidt og så skal vi bruge dagen, aftenen og natten måske - hvem ved - til at fordybe os i papir, garn, silke, uld, tyl og hvad vi ellers finder på. Og hvis hun har lyst bager vi muffins, som vi kan tage med til mor, far og bror til brunchen hos dem imorgen, når hun skal afleveres igen:-)

Vi får se - lad lysten og kreativiteten styre vores sjæle. Det gir alligevel altid det bedste resultat .....


I kan da lige få at se hvor langt jeg er med min cardigan i det lækre skinnende hørgarn - den mangler kun det ene lille ærme og en bred ribkant hele vejen rundt - jeg kan allerede mærke, at jeg blir rigtig glad for den.


Ærmerne bliver strikket op fra kanten, og selv om de er korte, kommer de til at nå til albuen, fordi skulderstykket er ret bredt .... jeg kan kun anbefale det her fra fra Drops, der hedder Lin. Dyrt, men virkelig dejligt .... Tanten ønsker jer alle skønne læsere en behagelig weekend. Print denne artikel

4 kommentarer:

  1. Det kander jeg alt for godt - det man brænder for, fylder i perioder enormt meget og til tider skænker man det ikke en tanke.
    Jeg har fulgt din side i noget tid og har spekuleret på om du evt vil lave en DIY over den meget smukket pude du lavede i grå og orange??

    Mvh Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Cecilie - mange tak for din søde hilsen og fordi du følger min blog, det er dejligt at høre.
      Jeg laver gerne en DIY på min pude - jeg får ikke blogget så meget lige i disse dage, så jeg håber det er ok, det nok først bliver efter påske? Ellers må du råbe op,hvis det haster.
      KH Marianne

      Slet
  2. Hvor er den bare flot! Glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde - det skal nok snart komme på som helt færdig:-)

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...