Sidevisninger i alt

mandag den 30. april 2012

Oste-kuponkøb igen..

En af weekendafterne stod på afslappet tøsehygge, og da jeg stadig ikke rigtigt gider lave ret meget mad for tiden, var det helt oplagt at få brugt endnu et kupon-køb fra Tipster til en rigtigt god osteforretning på Peter Bangs Vej - der kommer jeg bestemt gerne igen.


Jeg havde givet 195 kr. for pakken, og denne gang var det ikke frit valg, men en fast pakke, som de samlede til mig, mens jeg ventede. Et sprødt brød, et bæger med små pebre fyldt med friskost, et bæger syltede valnødder og så ost og lidt charcuteri.


Her kan de se indholdet af alle de små pakker - 5 slags ost og en god skive paté og lidt pølse. Nu fik jeg fx smagt den grønne gouda med pesto, som jeg har luret på længe. Den er jeg så IKKE vild med:-) Men ellers var det bare hyggeligt at sidde og nippe til de forskellige ting med godt brød til.
Endnu et kuponkøb, som jeg er helt tilfreds med.


Vi startede dog med den her tallerken - jeg er i gang med at eksperimentere med flere squashvafler med fuldkornsmel, men denne gang med basis af hytteost. De smagte helt ok, men jeg skal ha' opskriften fin-justeret og afprøvet igen. Den blir' nok mit bidrag til Arla-konkurrencen med hytteost. Men den sidder ikke helt i skabet endnu, så du må vente med at få den.


Jeg fik også lavet en youghurtis med rabarber og hindbær, som jeg glemte at ta' billeder af. Og eksperimenteret lidt med marengskys - jeg elsker jo at bage, men marengs er jeg bare så dårligt til, og det irriterer mig! Jeg forsøgte mig med 3 slags: en med lakridspulver (rigtigt gode), en med hakket mørk chokolade (også rigtigt gode) og en med hakket hvid chokolade og små stykker frisk hindbær. Det gik ikke - saften fra bærrene gjorde dem alt for våde, og de gik i stykker kort efter bagning. Men smagen var ellers lækker ..... måske frysetørrede hindbær vil være sagen.

I dag skinner solen endeligt - det er bare så dejligt, og hjælper på en dag der startede med fælt besøg hos den onde onde tandlæge! Print denne artikel

7 kommentarer:

  1. Gang i dig. Jøsses det ser lækkert ud det hele. Tandlægevesøget lyder knap så lækkert. Hader at gå til tandlægen. Go´ dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. du har så evig ret - jeg er stadig mopset over den tandlæge. Hele min mund smager af svømmehal!!! Ellers osse go' dag til dig

      Slet
  2. En fælles start på dagen,tandlægebesøg, øv det betød penge op af lommen.... Det med kuponkøb lyder rigtig spændende. Kender ikke til det her i mørke jylland, kunne ellers give inspiration i hverdagen. Lækkert lyder det

    SvarSlet
    Svar
    1. øv osse dig! Det er bare ikke fedt at være hos tandlægen, men selvfølgelig godt nok at man kan få hjælp!
      Prøv evt at gå ind på www.all2day.dk - så kan du melde dig til og angive geografi. Så får du en mail dagligt, hvor du kan se de gode tilbud i dit eget område. Der er jo nok færre i "det mørke jyske" ha ha, men måske alligevel kan du blive glædeligt overrasket. KH Marianne

      Slet
  3. Sikke lækkerier! Godt jeg ikke er faldet over oste-kuponer - ellers havde jeg købt mig fattig i dem :-D

    SvarSlet
  4. Hej Hej Piske - åh, det er længe siden jeg har skrevet hos dig, nok det der veganske der desværre er for sundt til mig ha ha!
    ja, jeg er også tilfreds med at man kun kan købe 1 hver gang! Jeg er så vist "faldet over" dem alle sammen:-) Men synes nu hver gang jeg har gjort en god handel.

    SvarSlet
  5. Ser godt nok lækkert ud :-)

    Man kan også melde sig til www.bownty.dk , de samler deals i hele verdenen ... rigtig smart også..

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...