Sidevisninger i alt

søndag den 30. september 2012

2 nye.....

.... til flyttekasserne! Ja, det er faktisk lidt uintelligent at købe 2 tunge, bagebøger, når man i forvejen stort set ikke kan overskue hvordan 140 kvm skal kunne være i 65 flyttekasser!

Men jeg måtte altså bare eje de her to smuksakker - og jeg har ikke engang fortrudt heller:-)


Jeg faldt over dem i Netto - den med macarons til bare 50 kr (og i går i Magasin så jeg den til 179 kr), og den anden Hummingbird til 99 kr (i går også i Magasin til 249 kr) - så det er ret gode kup.

Macarons har jeg endnu ikke kastet mig ud i (jeg er virkelig dårlig til at bage marengs), men det må jeg bare nu. Der er rigtig udførlig forklaring og et hav af lækre billeder. Og min første Hummingbird er jeg rigtig glad for, så den nye her må også i samlingen ..


Jeg kan bruge kogebøger bare som ren underholdning - og stort set alle opskrifter i begge bøger, drømmer jeg om at lave. Og ved godt, at det kommer jeg aldrig til .... men drømme skal man ikke ta' fra nogen:-)

God søndag - nu en tur i Jysk, fordi de har halv pris på dyner idag. Og jeg må hellere købe 4 gæstedyner til Samsø-hytten.....mens du måske skal i Netto efter bagebøger..... Print denne artikel

12 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke underligt...? Vi danskere køber kogebøger som aldrig før men laver ikke ret meget mad ;o)
    Jeg kan også sidde i timer og kigge opskrifter og drømme om alt det mad, jeg helt sikkert aldrig får lavet ;o)
    Men hvad skal jeg egentlig med kogebøger - jeg finder jo ofte min inspiration her hos dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Orh, hvor er du kær - det er da bare den sødeste kommentar jeg har fået længe om at du bruger bloggen som kogebog:-)
      Du har helt ret i det med kogebøger - måske vi sku lave en blog-udfordring om at få brugt vores kogebøger!

      Slet
  2. Og du får dem sikkert brugt :) Har det som Merete (og så har jeg lige købt en strikkebog, jeg sikkert aldrig nogensinde får lavet en eneste af modellerne i)

    SvarSlet
    Svar
    1. hæ hæ, ja det gælder også strikkebøger og den slags. Jeg har også lige gennemgået alle mine bøger om blomsterdekoration, indretning, juleideer, strik, hækling, papirklip osv osv osv!!!! Og jeg har ikke nænnet at smide en eneste ud, da jeg stadig bilder mig at en eller anden dag, så laver jeg noget af det!!!! thi hi

      Slet
  3. Jeg melder mig i gruppen af koge,bage, strikke,hækle bøger køber :)
    Hummingbird bogen har jeg, også den første som er udkommet. en er fyldt med gode ting. Til Januar når jeg er i London i et par dage vil jeg prøve at finde deres bakery og så smage den ægte vare.
    God tur i det "jyske" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne - ihh, hvor fedt med at besøge dem i London. Det gad jeg også godt opleve. Håber du finder det. Og tak for hilsen

      Slet
    2. Hummingbird er nem at finde ligger på Portobello Road. En meget lille butik klemt inde mellem alle antik butikkerne.

      Slet
    3. Hummingbird er nem at finde ligger på Portobello Road. En meget lille butik klemt inde mellem alle antik butikkerne.

      Slet
  4. Uuuf du er styg! Jeg vil mægtig gerne have hummingbird bogen. UUhm :) Men hallo, jeg stiller gerne husly til rådighed, hvis du nu ikke har plads i flyttekasserne alligevel :D Haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. årh, du er sød:-) Den ku sikkert godt li at bo i det nordjyske:-) Ja, du vil helt sikkert synes om Hummingbird bogen

      Slet
  5. Hihihihi altså.. man må jp altså springe til når man se et godt tilbud.,.. flytning eller ej...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...