Sidevisninger i alt

mandag den 3. september 2012

Ny lille doiley

Her hækles fortsat nye mønstre i doiley's. De her er også supersøde og noget mindre end de andre. Helt perfekte som mellemlægsserviet, som underlag til et krus te osv.


De kommer i alverdens farver .... og her er efterhånden mange af dem. Mon ikke jeg ska' ha' en stand til e julemarked på Samsø ....indtil videre hækler jeg til veninder og mig selv!

Opskriften er som vanligt fundet hos FrkGarnglad - og de er så fint gennemarbejdede de opskrifter, så de er nemme at forstå.


Jeg er stadig vild med orange for tiden ..... og drømmer om indretning af mit nye hus, og kan slet ikke beslutte hvilke farver jeg skal gå efter ....


Den her version har jeg selv "fundet på" - den er blot indercirklen af den her..


Siden billedet blev taget er her hæklet 8 stk af de her i julerødt - de er så fine! Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...