Sidevisninger i alt

fredag den 14. december 2012

Give-away fra Brændstof

For efterhånden meget lang tid siden vandt jeg en skøn give-away ovre hos Marian på Brændstof, men fik aldrig vist den frem, fordi det var lige omkring min flytning og alt var kaos. Og det er synd og skam at den druknede i min forvirring for det er nemlig en virkelig lækker og for mig meget anderledes kogebog. En af dem, jeg ikke selv ville ha' fået øje på og købt, men én som jeg tror jeg blir rigtig glad for. 

Det er opskrifter ud fra raw-principperne, og forfattet af Renée Voltaire - og hvem vil ikke gerne leve lidt sundere. Jeg ville aldrig ha' selvdisciplin nok til udelukkende at leve efter disse principper, men synes det er spændende at snuppe en opskrift i ny og næ og prøve noget nyt. 


Bogen er oven i købet virkelig smuk grafisk - med lækre billeder og tekster og med mad fra hovedretter til snacks osv. ...


Som en ekstra sød opmærksomhed havde Marian oven i købet lagt to smagprøver ved af de produkter, som Renée Voltaire fremstiller. Lækre saltede og krydrede mandler og græskarkerner med mørk chokolade. De er indtaget og nydt for længst og smagte lige så syndigt som alt andet guf ....Tusind tak til Brændstof for den lækre gave. Nu er den fremme i lyset og skal snart afprøves:-) Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Til lykke med præmien!
    Jeg flirter også lidt med raw-genren, og selvom jeg aldrig kommer til at leve 100% efter det, så er det især spændende at bruge det til desserter og kager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Heidi. Jeg vil også gerne flirte med det som du siger:-) Vil kigge ekstra efter desserter - uha, det kommer jeg nok til under alle omstændigheder! God weekend til dig

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...