Sidevisninger i alt

onsdag den 5. december 2012

Husk lige tandbørsten ....

.... når du har spist en af dem her. Og HUSK lige at lave en portion af The Ultimate Juleromkugle, som jeg døbte den sidste år. Den er uovertruffen god og uovertruffen syndig. Og alle jeg serverer den for er henrykte:-)

Du fik opskriften sidste år - HER er den. Jeg er allerede på anden omgang i år, og der er langt til jul. Men der er sørme osse mange, der er blevet budt. Selv mine nye kokkevenner her, ville gerne servere den i deres restaurant:-)


Der er ikke så meget mere at sige - just do it:-) Print denne artikel

6 kommentarer:

  1. Jeg har en rest brownie og en rest vaniljecupcakes- mon ikke de kan bruges til sådan en omgang? Kristians kollegaer elsker romkugler, så de ville nok sætte pris på sån en omgang..

    SvarSlet
    Svar
    1. De to kager sammen og i små kugler er jeg sikker på vil være en succes:-) Håber du kom igang ..Tak for hilsen

      Slet
  2. Orrrk du lokker !!!! Jeg har ingen rester i fryseren, æv :( Well, der er vel ikke andet for, end at få bakset en kage sammen, kun til det formål at lave lidt romkugler ud af det :) Jeg er fristet nok til at gøre det ;) HAPS!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du bager en kage, og spiser et stykke - så er resten vel en rest????? Smart ikk, .... lad dig endelig friste:-) KH Marianne

      Slet
  3. Uhm Marianne du frister.Dem skal jeg prøve, at lave min unger elsker romkugler. Det lyder som om du er faldet godt til på vores elskede Samsø. Det glæder mig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Dorthe - hvor hyggeligt med en hilsen her fra dig. Håber du gir dine unger, hvad de lyster:-) Er sikker på du og din mand også vil synes det er juleguf:-) Ja, Samsø er SKØN som altid ... knus og håber vi ses herovre engang

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...