Sidevisninger i alt

fredag den 11. januar 2013

TUSIND tak for din mening

Kære alle, der har delt erfra om køkkenmaskiner i går ... kæmpe tak for så meget god både saglig og personlig respons. Jeg har sandelig fået noget at tænke over og forholde mig til. Vil nu gå i gang med at læse jeres input igen og tjekke de forskellige modeller og forslag ud.

Når jeg er købeklar, røber jeg naturligvis mine valg:-)

Ønsker jer en dejlig dag - på Samsø har det sneet noget her til indtil nu, men det ser ud til at det stopper lidt igen.

Jeg vender snart tilbage med et mere "normalt" indlæg, men hvor er det super, at vi kan hjælpe hinanden sådan her også - guld værd! Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...