Sidevisninger i alt

mandag den 25. februar 2013

Og vinderen er....

Tusind mange tak til alle jer, der gerne ville vinde 4 kg Samsø Mel. I har alle fortjent en pose, men vinderen er Kisser Laptern:-) Kisser, vil du sende mig en mail på tantesoed@gmail.com og oplyse, hvilken slags mel du gerne vil modtage, samt dine kontaktoplysninger.


Jeg kan fortælle, at lodtrækningen foregik på facebook-chatten i aftes, hvor jeg bad en af mine venner om at sige et tal mellem 1 og 59, og hendes valg var 13:-) Og Kisser havde lagt kommentar nummer 13:-)

Ida fra Samsø Mel synes vi skulle give en pose af deres lækre havregryn som "sidegevinst", og vinderen af Samsø Havregryn er Gitte Andersen - vil du også kontakte mig Gitte, så du kan modtage din gevinst.

Tillykke til jer - og jeg kan røbe at Tante Sød allerede har planer om en ny give-away inden så længe:-) Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Nu bliver jeg endnu mere glad for dagen i dag.
    Samsø-mel til mig!!

    Tak og glædelig mandag.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt, Kisser hvis det lige ku' gøre en lidt grå mandag lidt gladere:-) Du hører fra mig snarest. KH Marianne

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...