Sidevisninger i alt

lørdag den 16. februar 2013

Vinterferiesysler....

De sidste dage har været fyldt af hygge med chokoladebrune feriebørn, som står mit hjerte meget nær. Vi har pyntet sparegrise med farverigt foamclay hos Flügger på Samsø, vi har været inde og se et fantastisk show med Flying Superkids, som gæstede Samsø, og i går byggede vi vores egne fine fuglehuse ude på Naturskolen, så der nu kan flytte en mejsefamilie ind i min have:-) Og selvfølgelig har vi spist pandekager, grinet og siddet med dyner og set film til ud på natten. Vinterferie er ikke spor opreklameret:-) Selv om jeg er helt mast af træthed og lydstyrker i en decibel, som arbejdstilsynet ikke ville tillade!


Og fordi jeg ikke kunne vente, har jeg sneget mig til at få malet min nye gamle tallerkenrække i den helt perfekte lyserøde farve. Ahh, kan ikke vente til at jeg kan få hjælp fra en handy-nabo, så den kan komme op og hænge og jeg kan finde de helt rigtige ting at sætte i den...... next step er en rystepudser på det gamle bord .....det skal være hvid højglans.


Unger fyldt med livsglæde og stolte af de hjemmelavede sparegrise:-)


Tante Sød er osse stolt af sine frembringelser (ok, jeg fik en del hjælp med at save og hamre!!) - et smukt liebhaver-mejsebo. Håber sørme de små pipper har lyst til at flytte ind her...Vinterferie SLUT, forår kom an! Print denne artikel

6 kommentarer:

  1. Sikke en skøn vinterferie.
    Den lyder helt perfekt. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt at lave noget med børn ... det gør jeg ikke så tit desværre ....

      Slet
  2. Det er da noget af de sødeste/kønneste unger jeg længe har set. Bliver helt varm om hjertet.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte - Ja, de er den største gave ... og holder mit hjerte åbent:-)

      Slet
  3. I love the painting, pretty color - just puts you into the right mood for sping, doesn it?! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. First time I painted with that light pink - yes, brings spring closer:-) Thanx for your comment

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...