Sidevisninger i alt

tirsdag den 16. april 2013

Er du med på en frisk skrubbe?

Helt almindelig hverdag, ikke noget fancy, ikke noget svært eller særligt:-) Jeg vil bare minde dig om, hvor lækkert det er at gå på havnen og købe fisk, der bliver hevet op af vandet, mens man står og kigger på det, flået på stedet og smidt i en pose, så de kan ligge på panden 1 time senere:-)


Her behøves ingen opskrifter eller forklaring - jeg minder dig bare om skønheden i de enkle og nære ting. Måske er de så geniale, fordi de er så enkle ....jeg elsker mit nye liv på Samsø! Print denne artikel

4 kommentarer:

  1. Åh, det lyder skønt! Jeg er totalt misundelig - frisk fisk er altså bare det BEDSTE :o)

    SvarSlet
  2. Ja, det er også en ny oplevelse for mig. Jeg har ikke kunnet gøre det siden, jeg som barn var med mine forældre i sommerhus i Hirtshals:-)

    SvarSlet
  3. Øj, hvor forårslækkert - simpelt og mega skønt!

    - Anne

    SvarSlet
  4. Friskfanget og nystegt fisk det er rigtig forårsmad, der gør en glad. Det bliver jeg også af at læse med på din blog, der udstråler livsglæde og virkelyst.
    Gode forårshilsener
    Inge V.

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...