Sidevisninger i alt

søndag den 7. april 2013

Jabadabaduuu.... min 3. Gabs taske....

En søndag uden kage hos Tante Sød? Jeps, den er go' nok. Selv jeg er faktisk træt af kager!!!

Nå, så til noget helt andet - kender du Gabs? Det er og blir mit foretrukne mærke i tasker. De kommer i alverdens farver, de kommer i en million varianter, de er bare smarte, moderne og lækre og i så god kvalitet at man kan bruge dem dagligt og stadig være pæne og cool. 

Jeg har en mindre rød taske og en rigtig stor beige til at kaste over skulderen, og som hænger på mig hver eneste dag! Og tænk sig, nu har jeg været verdens heldigste kartoffel og har vundet en ny lille lilla sag - og lilla er favoritfarve for tiden. Hvor heldig kan man lige være? Jeg deltog i en konkurrence på facebook hos Madame Chic. Dem kan jeg forresten varmt anbefale - de leverer fra dag til dag, og gir' bare en super kundeservice, har ofte gode tilbud og et kæmpe udbud af tasker og den slags. Jeg er fan:-) 


Se min taske - den er fin som auberginen:-)


De er lige så cool indeni .... elsker så osse tilfældigvis turkis...Og gode lommer med plads til telefon, læbestifter, nøgler osv.


Alle Gabs har sådan en kraftig, bred skulderrem med karabinhager - hvis jeg skulle sige noget negativt, så skulle det lige være den! Jeg synes ikke den passer til den her lille taske. Jeg ku' ønske mig en smallere og med mindre karabiner... så den ved jeg allerede nu, at jeg ikke kommer til at bruge.


Men skidt så med det - bruges kan den jo bare på en anden måde. Nu er den sat rundt om en stak matchende bøger, som udgør det for brugskunst i ordets bedste forstand ...


Jeg elsker mine spirituelle bøger, så de må gerne flashes på den her måde. 

Glæder mig til at skulle ud i foråret med min nye taske:-)
Print denne artikel

6 kommentarer:

  1. Avs, for en flot taske.
    Sidder selv lige midt i et taskekøb. Det er en lækker sag fra Reisenthal...

    VH Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. ihh, det er så luksus at få ny taske:-) Håber du kaster dig ud i en rigtig lækker en af slagsen

      Slet
  2. Sjovt,i går talte vi om,om vi kendte nogen,der kendte nogen,der nogen sinde vandt i FB konkurrencer
    Til lykke
    Mvh Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Bente. Jamen det er nemlig det man måske ikke tror særlig meget. Det mest pudsige er at jeg én gang før har vundet en lille taske fra Adax som også er lilla! Ellers vinder jeg heller ikke sådan rigtigt .. men jo, det kan altså lade sig gøre. Og jeg har intet kendskab til dem ellers:-)

      Slet
  3. Orv ja, den er fin. Er enig med dig i det med taskeremmen, den passer da egentlig ikke så godt til. Hvis du nogensinde kommer til København, så ligger Skindhuset i Skindergade inde med masser af ting til remme samt karabinhager i alskens størrelser. Det skulle nok kunne lade sig gøre at lave en anden rem selv, hvis du gerne vil kunne have den over skulderen. :)
    Men smart brug af den oprindelige til andre ting :).
    Kh Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Zoolajma - mange tak for din hilsen og gode fif. Ja, det ville nemlig være fedt at have den over skulderen, så det er da bestemt værd at huske med Skindhuset. Jeg kender det faktisk godt fra mine mange år i KBH men havde lidt glemt det, så tak:-)

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...