Sidevisninger i alt

torsdag den 18. april 2013

Spidskålssalat med mango

Forleden ovre hos dygtige Hanne K så jeg den her lækre forårssalat, og den fristede så meget at den meget hurtigt kom på programmet her også:-) Den er smuk at se på, smager skønt med både sødt, syrligt, knasende og blødt, og så passer den til det meste.

Jeg brugte pinjekerner i stedet for saltede nødder og så havde jeg en skøn mangodressing, jeg blandede med god avocadoolie, som passede perfekt hertil. Men det kommer sig ikke så nøje, følg din intuition:-)


Så hvis du ikke selv har set den hos Hanne K's verden, så vil jeg bare lige gøre god reklame for den, og ønske dig en sund og sprød torsdag. Print denne artikel

6 kommentarer:

  1. Jeg må vist hellere kigge forbi Hanne K og finde den opskrift. Det ser virkelig lækkert ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er en skøn salat ... og Hanne K's blog er også dejlig

      Slet
  2. Tror du har indsat forkert link. Eller også er det bare min mobil der driller? Jeg kommer i hvertfald ind på Pernilles blog ( pescno ) når jeg klikker på linket.

    SvarSlet
    Svar
    1. ups, ja du har jo helt ret! Tak fordi du opdagede den dumme fejl. Så fik jeg afsløret mig selv i at jeg sidder og sukker efter at gå i gang med at hækle et tæppe:-)

      Slet
  3. Nøøjj - det ser lækkert ud. Jeg tjekker lige op den den opskrift. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. så skynder jeg mig lige at få rettet mit link! Beklager hvis du har gået forgæves!

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...