Sidevisninger i alt

fredag den 27. december 2013

Emil fik besøg af Oscar:-)

De gamle lejlighedskatte Emil og Olivia har jo ikke før vidst, der fandtes noget så underligt som hunde! Nu har de nok set et par stykker på afstand og en enkelt lille bitte hund herhjemme på meget kort visit. Idag inviterede jeg så Oscar herhjem i flere timer, uha det var lidt spændende om de ville fløjte rundt efter hinanden i fuldt galop. Det vil jo være rart, hvis mine gæster kan komme her med hunde uden problemer, og det næste er at jeg selv meget overvejer at skulle have hund igen. Jeg har haft en westhighland terrieer i 13 år, og jeg elsker bare mine dyr, men man er bare meget mere afhængig med en hund - så det er en stor beslutning mange år frem.


Emil røg en tur op på 1. salen, da Oscar kom - men der gik ikke længe inden han igen kom ned af trapperne og lå længe og kiggede på det der langhårede væsen:-) Og kort efter stod de sådan her ... det gik bare så fint. De skal nok blive gode venner for alvor, når de har set hinanden nogle gange. Olivia gemte sig dog hele dagen indtil Oscar var gået hjem!


Vi fandt så også ud af at Oscar vejer godt 8 kg og Emil vist omkring 10 kg!! Så jeg tror ikke katten behøver frygte noget dybest set:-)


Sammen med et par naboer fandt vi lidt af julens rester frem og havde nogle hyggelige timer. Hvor er det heldigt at ha' fået så søde naboer, at man har lyst til at mødes privat. Jeg fik i aftes bikset en sylte sammen af resterne af juleanden og havde en god fårepølse i fryseren fra et får, der har græsset herude på en mark tæt på. Først fik vi sild og hjemmelavet leverpostej - meget traditionelt.


Og så sluttede vi med grønlangkål - jeg havde fået fat på to store stokke af de økologiske - det har jeg vist aldrig lavet før. Det gjorde lykke sammen med brunede kartofler, og øko medister og confiteret nakkekam.


Et par søde bidder til kaffen - og SÅ er den jul vist også godt brugt! Nu et par dage på smalhals og så en dejlig nytårsmiddag inden januar banker på med de sædvanlige slankekure ha ha!

Jeg holder stadig ferie og nyder det big time - tror jeg får sovet ud for hele det sidste år! Og så er der blevet tygget et par bøger mere og den slags ...

Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...