Sidevisninger i alt

torsdag den 5. december 2013

Gave fra Bodil:-)

Imorgen bliver vi sørme fanger på vores egen ø her på Samsø! Færgen til sjælland er aflyst hele dagen på grund af høj vandstand:-) Lige nu blæser det stadig voldsomt, men ikke så jeg er skræmt, og denne gang har vi da ikke været uden strøm.

Faktisk er der noget hyggeligt over det, når det ikke er værre, og når man er sikkert hjemme i varmen. Stakkels alle dem, der ikke kunne komme hjem og må fryse eller overnatte på en skole eller noget...


Nå, men dagens meget omtalte Bodil, som ikke er en pris, men har sin pris, betød at jeg kørte hjem fra job midt på dagen. Hovedgaden i Tranebjerg var næsten allerede øde, så jeg fik lige tanken at smutte ind i Imerco, og kaste et blik på den her fristende fætter, som jeg har haft kig på i kataloget.

Såååå fin den er, den nye termokande fra Stelton. Sådan en mellemting mellem lyseblå og lys grå og så moderne og klassisk på samme tid med hanken af træ. Jeg var solgt med det samme, og fik hurtigt overbevist mig selv om, at jeg både trængte til en ny termokande og i øvrigt bare trængte til at shoppe lidt lækkert til mig selv.


Nu er den allerede taget i brug - varm te, varme katte og varme tæpper på den her ruskende aften - alt er godt i min verden:-) Håber I har det lige sådan. Print denne artikel

8 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk - kan jeg godt forstå du trængte til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, ikke - havde kun set den i et katalog, men den holdt også i virkeligheden.

      Slet
  2. Uh, den følelese kender jeg godt :D Og hvor er kanden fin - stelton er bare altid flot.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, Stelton er klart langtidsholdtbart ... og synes den her faktisk er "varmere" end dem i stål..

      Slet
  3. Den er så fin, tillykke med den. Overvejer om jeg skal forære mig selv en.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det bakker jeg dig op i! :-) Jeg har gået og kigget på min idag, og ville ønske den også fandtes i en anden farve, da jeg så ville købe en mere, så jeg har både til te og kaffe..... en grå ville også være flot....

      Slet
  4. Pænt af hende, hæhæ! :-D
    Jeg nåede hjem, inden hun gik amok i går, og i dag har jeg arbejdet hjemme. Til gengæld måtte jeg sove med ørepropper i for ikke at vågne af stormen udenfor...

    Hav en god og julet weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja noget godt var der ved Bodil! GODT du passer på og kunne arbejde hjemme. Ja det larmede helt vildt i nat, jeg sov ikke meget .... troede på et tidspunkt kl 4 at tagplader røg af, men til morgen viste det sig, at det bare var min fine vejrhane der var røget ned.... det er så ok!

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...