Sidevisninger i alt

fredag den 31. januar 2014

VINDER af den danske 5:2 fra Politikens Forlag

Hvordan tirsdag er blevet til fredag - i ugen efter vel og mærke, ja det må guderne vide! Jeg havde lovet at trække lod sidste tirsdag, og nu siger min lille sorte stressbog at det er fredag:-) Men ok, jeg lover at jeg har udnyttet tiden til det yderste med gode gøremål, hvis det tæller som en undskyldning:-)

Nu har jeg stresset ned ved at skrive alle jeres navne på små gammeldags papirlapper og har trukket lod. Og vinder er ANJA:-) Tillykke Anja. Vil du sende mig din adresse på tantesoed@gmail.com, så sørger jeg for du modtager bogen inden alt for længe!

TAK til alle jer, der ville deltage, og særligt til jer, der har lagt små hilsner og fortællinger. Hver eneste er naturligvis læst og har glædet.

Til alle jer, der ikke vandt i denne omgang, kan jeg opmuntre med, at her meget snart kommer endnu en GIVE-AWAY om en spritny sundhedsbog, så bliv endelig hængende:-)

PS: Min egen faste går det lidt skævt med - må konstatere, at jeg ikke magter at faste, når jeg er på heldagskursus, har gæster i 4 dage, hvor de overnatter osv. Når jeg er sammen med nogle hele tiden, hvor der er måltider involveret, så går det bare ikke for mig. Det accepterer jeg. Og nu er her mere normalt igen, så jeg er tilbage på hesten idag! Og bruger faktisk virkelig den her kogebog, da der er fine forslag, som jeg også kan bruge til alm dage.



Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Op på hesten igen, er fuld af beundring for at kunne lave livstilsændring i fuld fart med alle dine gøremål !

    SvarSlet
  2. Tak, kære Yvette - dejligt at få et skulderklap! Jeg har heldigvis ret rolig weekend nu, så hesten er besteget på ny! Hvor er det hyggeligt at "ha" dig her:-) Rigtig god weekend

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...