Sidevisninger i alt

fredag den 14. februar 2014

Små trivielle forberedelser....

Du mærker ikke meget til det. Men her er altså stadig masser af liv:-) Travlt med at leve livet. Og med til det bedste hører, når mine gamle meditationsveninder kommer til Samsø en hel weekend. Det er allerede 5. gang de kommer hertil på bare godt 1 år - det er jeg temmelig glad i låget over!


En pose af sommerens solmodne usprøjtede solbær er fundet frem i anledningen, og sammen med nogle deciliter af den helt fantastiske Samsø Solbærsaft skal de udgøre toppingen på kagen til fredag aften. Altså lige her om lidt... kan næsten ikke vente.. altså på gæsterne!


De (altså solbærrene - ikke gæsterne!) skal oven på den her vanillemoussekage, som er et eksperiment! Med en slags cheesekagebund op af siderne også - mon det nu går godt? Jeg regner med der kommer en opskrift, hvis den ikke falder helt fra hinanden ....


Her er lige hevet friskbagt kernerugbrød ud af ovnen ...


Og min lyserøde køkkenhjælper står lige nu og ælter dejen til brødene til ostebordet. Færgen er først i land kl 20.50 og så skal jeg hente dem og vi skal herhjem. Til berigende nærvær, fortrolige samtaler, update siden sidst, helt sikkert masser af grin, latter og lys - og måske et par tårer. Det er så healende...

Jeg håber, vi skal gå tur her på min strand midt mellem himmel og hav. De har lovet regn hele weekenden, men nok ikke på Samsø, hvis jeg kender min lille ø ret:-) Her er klimaet mildt for det meste. I hvert fald hvis man kigger i den retning, hvor det milde er...

Lys og kærlighed idag på Valentines Day og alle andre dage ønsker jeg for dig:-) Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...