Sidevisninger i alt

mandag den 31. marts 2014

Nødderugbrød

Måske er du også stødt på opskriften med nødderugbrød fra Arla Unika? 

I så fald vil jeg bare sende gode anbefalinger efter det:-) Mine hjemmebagte rugbrød plejer at være fyldt med masser af frø og kerner, og dette her udmærker sig med hele nødder og mandler. Dertil kommer lidt sødme fra rosiner:-)


Arla tipper om, at man kan smørstege en skive til sin ost - det har jeg tilgode, men det lyder syndiglækkert:-) Jeg kommer helt sikker til at bage det igen - dog kaster jeg en stor håndfuld græskarkerner i også.

Opskriften snupper du jo bare ovre hos Arla - jeg synes blot det fortjener opmærksomhed:-) Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Hold nu op de ser godt ud- det må bages næste gang der skal serveres ost, pølse og rødvin :)
    Hvad størrelse forme brugte du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hej - opskriften siger to brød, men jeg brugte min elskede Eva Trio form m silikone, og portionen passede perfekt til den form. Og sådan en form har du jo osse, så vidt jeg husker:-) god fornøjelse

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...