Sidevisninger i alt

fredag den 7. marts 2014

Og det blev gæsteværelsets tur....

Det gamle skelet har låst sig fast, så jeg er ikke selv meget bevendt i de her dage- så er det skønt, at have hjælp i huset til at få noget gjort alligevel:-)

Da jeg flyttede ind sidste vinter nåede jeg aldrig til gæsteværelset, og planen var at det skulle ha' været sat i stand i god tid inden jul. Tålmodigheden blev sat på prøve, men nu er der endelig gang i projektet!


Værelset trængte mest til en gang opfriskende maling, og nu er vægge malet to gange hvidt, og så skal bagvæggen være en ret lys grå - det er meget snart klaret osse:-) Og i sidste øjeblik er det besluttet, at træloftet også skal males nu, mens her er rod og gang i den. Jeg blir så glad, når den slags bliver ordet....

 

Møblerne er blot lige skubbet til side, og bagefter venter lidt hyggelig indretning, så mine gæster kan føle sig godt tilpas. Jeg er spændt på, om jeg får lige så mange gæster fra påske og frem til sensommeren, som jeg havde det første år:-) Nu er her snart klar i hvert fald. Du skal nok få lov at kigge ind senere....
Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...