Sidevisninger i alt

torsdag den 3. april 2014

Dolph og hans nye gris:-)

Jeg har før vist dig Dolph .....


Han står nu på min tallerkenrække og holder vagt ...
.

Han er bare til pynt, men ville ellers være god som bogstøtte eller dørstopper:-)


Nu har han endelig fået selskab af hende her .... hun er da bare slet ikke til at stå for, hvis du spør mig:-) Hun er selvfølgelig en ØKO-gris:-) 


Hun står osse bare helt fritgående og hygger sig...


Ja, ja no offense - det er ikke for at være uhøflig, hun er fotograferet bagfra! Men bare for at vise dig at hun er mit nye Züny dyr.... jeg er bare vild med dem, synes de er sjove og fede. De er er en stor familie af dyr, så gad vide, hvor mange jeg ender med at fylde hjemmet med! Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...