Sidevisninger i alt

mandag den 7. juli 2014

Klassisk jordbærtærte - hvis du skal nå det!

Først forsvandt aspargesne, og om meget kort tid er det osse slut med de danske jordbær! Man synes bare aldrig man har fået nok, vel:-) Det er nærmest trist, når jordbærrene forsvinder - med dem ryger altså en god bid af sommeren!

Klassisk jordbærtærte bør man næsten bage mindst en gang i løbet af sæsonen - så det er nu, hvis du skal nå det:-)

Jeg bruger opskriften ovre fra Himmelske Kager - fordi det er sådan en jordbærtærte skal være i min verden! Sprød mørdejsbund, mazarinfyld, chokolade, hjemmelavet vanillecreme og selvfølgelig jordbær! Perfekt kombi:-)


Mængden på mazarinfyld er liiige stor nok, synes jeg - skær evt lidt ned på den. Hellere flere jordbær. Sådan gør jeg næste gang.


Enjoy - bare en lille bid!

Print denne artikel

2 kommentarer:

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...