Sidevisninger i alt

søndag den 26. april 2015

Jeg er nysgerrig - hvad syns' du?

Kære læsere og medbloggere

Jeg ku' rigtig godt bruge dit input - jeg pusler med tanken om at ændre mit blog fra at køre på blogspot.com og til at lægge den over på Wordpress.com. Jeg har lige kigget rundt hos en masse af jer andre, jeg læser med på og det ser ud til at de fleste stadig bruger blogspot.

Umiddelbart tænker jeg at wordpress kan meget mere og laver flottere hjemmesider - men jeg vil rigtigt gerne høre, hvad I andre har af meninger, erfaringer osv? Er her nogle wordpress-brugere? Hvad synes I er fordelen?

Eller bare skriv løs om tanker og input - det er jo en ret stor operation at flytte sin blog, mister man nu for mange læsere osv. Og hele ens arkiv af opskrifter og indlæg .....

Tusind tak for din tid :-) Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Jeg startede på blogger og skiftede til wordpress for et årstid siden. Indlæggene importerer du fra blogger og også etiketter og kommentarer.
    Jeg lavede "viderestilling" fra blogger, så man automatisk endte på min nye side, hvis man havde gemt et link.
    Jeg er glad for wordpress. Var heldig at kunne købe domaine med navnet på bloggen.
    Havde først et af de billigere webhoteller, men har skiftet til et lidt dyrere med bedre hastighed, plads osv.
    Det skal siges, at jeg har en haj af en mand, der får min side til at se ud præcis som jeg vil have den. Der er så mange muligheder. Er ikke stødt på noget, jeg skulle mangle 😊

    SvarSlet
  2. Link i dine indlæg og billeder skal du selv rette. De vil stadig pege til blogspot. Jeg rykkede 3 uger ud af kalenderen og arbejdede på det i mange timer. Havde en del link og omkring 4000 billeder, så det tog sin tid ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...