Sidevisninger i alt

onsdag den 7. oktober 2015

Ugen på øen:-)

Weekenden var så utroligt smuk på Samsø, og ja vist i hele landet. Jeg havde besøg af en af de skønne gamle veninder fra Sjælland, og det gav anledning til at komme en "turisttur" rundt på øen, og efteråret viste sig fra sin bedste side.

Siden er dagene fløjet afsted, fordi jeg pludselig har fået den idé at mine to udhuse og carport skal males i år! Det er vist alt alt for sent at male træværk, men nu er jeg gået i gang og det skal gå turbo, mens der er tørt og gerne lidt sol:-) Derfor har her været lidt stille, og da det regner idag, kan jeg ikke male, men lige sende dig et livstegn og et par fotos fra ugen på øen:-)


En blikstille og solrig stund ved smukke Stauns Fjord - øjeblikke i stilhed og man er et nyt og bekymringsfrit menneske...


Kanhave Kanalen, hvor der lige er blevet sat en skulptur op, som fortæller om det gamle sagn om slaget her midt på øen ...


Stadig masser af fritgående køer på markerne, som nyder noget af årets sidste sol og lune temperaturer..


I oktober måned må vi køre gennem den privatejede Brattingsborg Skov, og her er stranden for enden af den smukke skovstrækning ... vindmøller i horisonten ser faktisk fine ud. Og vi er jo selvforsynende med energi på Samsø:-)


En pose saftige Discovery æbler fra en ven blev lagt i en æblekage, som var klar da jeg havde hentet Signe ved aftenfærgen...


Opskriften er den sikre vinder ovre fra Lone Landmand - den æblekage, som plejer sjælen siges det...


Og mig selv i en eftermiddagstime ved Vesterløkken i salig forbundethed med det store Univers:-) Det har været en dejlig uge, og det håber jeg også, du har haft hjemme hos dig Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...