Sidevisninger i alt

mandag den 29. februar 2016

Havets Sus og heldige mig:-)

Med stor glæde over smukke fotos, masser af inspiration til hus og have og en følelse af et varmt menneske bag bloggen følger jeg bloggen Havets Sus.

Og med mindst lige så stor glæde har jeg sørme lige været den lykkelige vinder af en utrolig fin sommerplaid fra Ib Laursen. 


Så fin i sart lyseblå, som vist er min yndlingsfarve for tiden. Den vil passe perfekt i mit anneks, som jeg jo er ved at istandsætte til gæstelogi, men jeg ved simpelthen ikke, om jeg vil af med den dertil!

Den vil også bare være så fin på min egen veranda denne sommer .... vi får se!


Et lille katalog over sommervarerne fra Ib Laursen og et sødt, fint kort fra Birgitte fra Havets Sus:-) Så blir man glad - og hvor kunne jeg købe mig fattig i flere ting fra Ib Laursen!


Mens vi venter på rigtig forår og lidt varmere temperaturer, bor tæppet i kurven sammen med de hjemmehæklede tæpper...


Men det her blir skøøønt og det er lige om hjørnet - hvor vi dog håber på en fantastisk sommer med masser af sol og tørvejr! Print denne artikel

6 kommentarer:

  1. Jeg bliver altid så glad og "varm i maven" når jeg læser dine indlæg, tak for din livsglæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Århhh, sikke da en dejlig hilsen at modtage. Det gør mig glad, du skriver sådan. TAK og god weekend fra Marianne

      Slet
  2. ØJ - hold da kæft hvor er der lækkert - lige min stil.
    Jeg har set katalogerne igennem - kunne købe mig fattig. Jeg har allerede en liste så lang.
    Jeg ville ikke nænne at lægge det i gæstelogiet - sådan har jeg det med det tæppe.
    HI hi, kun hvis jeg skulle holde en uges ferie der - da Tante Søds gæstelogi er lige mig.
    Mange hilsner og knus
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke - jeg er også ret forelsket i det, og jeg tror heller ikke det kommer længere væk end min egen veranda :-) Åhhh, kom da over til mig og hold ferie, det kunne da være så monster hyggeligt at møde dig i virkeligheden! Du skal være så velkommen :-) Stort knus og gode weekendhilsner til dig fra mig

      Slet
  3. Kære Tante sød
    Tusind tak for for de fine ord og for at du linker til mig <3
    Sikke smukke billeder du har fået taget.
    Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.
    Knus Birgitte 1

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birgitte - det er mig, det takker. Jeg er så glad for det tæppe. Vi høres ved. God weekend til dig også. Kh Marianne

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...