Sidevisninger i alt

mandag den 8. februar 2016

SÅ klar til dét der forår....lærken er fløjet hen over Samsø!

Det er sørme, det sandt -  den første lærke er set flyve hen over Samsø. En heldig økologisk æbleplantageejer fik den foreviget, så den er god nok. Lærken og viben er forårstegn, og vi kan vist alle godt mærke det. Hvor er det livgivende!


Årets første blomster udenfor blev plantet i går- julens hjemmeflettede pilekrans fik lov at beholde sine lys og kogler, og sammen med efeugrene fik jeg hurtigt banket en helt enkelt havedekoration sammen for ganske få kroner - helt præcis 20 kr for de små påskeliljer:-)

Og nu fik jeg sådan en lyst til at lave flere dekorationer.....jeg må vist i gang meget snart, selv om påsken ikke er den højtid, jeg nogensinde er gået mest op i....


I går var der også een, som jeg havde lovet at bage fastelavnsboller til - så han fik vandbakkelser med hindbær og jordbær og et generøst drys flormelis. Naboen kom tilfældigt forbi og hjalp med et par skruer, så der røg også lige 4 fastelavnsboller med ham hjem ....jo, vi hygger os på den lille Ø:-) Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...